Er hangt liefde in de lucht! Ontdek onze selectie voor het perfecte Valentijnscadeau

Na heel wat sneeuw, hangt er liefde in de lucht! Valentijnsdag nadert namelijk met rasse schreden dus tijd om je geliefde in de watten te leggen. Om deze bijzondere dag nog net dat tikkeltje specialer te maken, presenteren wij met trots een hartverwarmende selectie van Valentijnscadeaus, samengesteld uit de mooiste producten van onze prachtige klanten.

Voor de beauty liefhebbers:

• L'Occitane Rose Vine Peach Limited Edition
  • Melvita Source De Rose Collectie
  • Erborian Pink Primer
  • Bellapierre Eye & Face Book Palettes

Voor de foodies:

• Domo's Pink Favourites
  • Greenpan's Pink Favourites
  • Garden Gourmet receptje

L'Occitane: Rose Vine Peach limited edition

De limited edition Rose Vine Peach is de geurige ontmoeting tussen een boeket van vers bloeiende rozen en een knapperige, sappige perzik. Ontdek de toffe texturen van de gloednieuwe producten, zoals de rode parels in de douchegel.

Overzicht prijzen met link naar de webshop:

Melvita: Source de Roses

Source de Roses is dé gecertificeerd biologische huidverzorgingslijn voor je huid! De nieuwste innovatie van de laboratoria van Melvita, om je huid 48 uur lang te hydrateren. Herstelt dofheid en moeheid van de huid. En in dat prachtige roze kleurtje, het ideale cadeautje om te geven of krijgen! ​

Prijzen vanaf 15,90 euro. Verkrijgbaar op de Melvita webshop:

Website preview
Source de Roses
Ontdek de verkwikkende en hydraterende verzorgingsproducten van Melvita die de huid kalmeren, voller maken en hydrateren.
Melvita

Erborian: Pink Primer

Alle voordelen van een pink blur primer, gecombineerd met huidverzorging! Ontdek PINK PRIMER & CARE, een combinatie van een multi-perfectionerende make-upbasis met hydraterende verzorging in één product.

Deze verfraaiende formule biedt alle voordelen van een make-upbasis om:

1. Maakt de huid zichtbaar glad en egaliseert de teint, zodat make-up langer blijft

2. Helpt met make-up aanbrengen

Alle voordelen van een vochtinbrengende crème voor gedehydrateerde huid met wilgenbast extract, dankzij de formule verrijkt met Diospyros kaki die:

1. Helpt de hele dag de huid hydrateren

2. Een gladde huid dag na dag en helpt poriën verkleinen en donkere kringen onder ogen verwijderen

Ideaal als je een perfect uitziende huid wilt, deze hydraterende primer verzorgt droge huid gezicht en onthult een gladdere, stralende teint..

De roze tint van de formule werkt met alle huidtinten.

Bellapierre Eyes & Face Book Palettes

Met een prachtig palette scoor je altijd! En zeker als het een handig, compact formaat is dat je overal mee naartoe kan nemen. Met de nieuwe Eyes & Face Book Palettes heb je altijd een complete make-up look op zak.

Verkoopprijs: €46 per palette, verkrijgbaar via makeupgroothandel.be

DOMO: Pink Favourites

De liefde gaat door de maag, dus met de 2-in-1 croque monsieur machine, tover je niet alleen knapperige boterhammen op tafel, je kan er ook een wafel mee maken. Nu nog juist wat aardbeien en slagroom, en je hebt een perfect Valentijnsdessert! Betaalbaar en kwaliteit: dat is waar het Belgische DOMO voor staat!

We weten dat een strijkijzer niet meteen het meest liefdevolle cadeau is, maar het blijft een noodzakelijk kwaad en onder het motto 'la vie en rose' wordt strijken leuker met een rood-roze toestel. Toch?

DOMO Stoomcentrale - 5 bar - 1,2 L - 2200 W - €69,95

Greenpan: Pink Favourites

Bij GreenPan hebben ze gedacht aan de 'pretty in pink'-liefhebbers. Kies uit een roze bakvorm voor muffins, een roze grill of een 12-delige pannenset.

Dus heel veel roze, maar wel lekker gezond, want alle toestellen of producten van het Belgische GreenPan zijn PFAS vrij!

Garden Gourmet: Falafel Poké Bowl met roze toets.

Een recept vol smaak, groenten en kleuren! Perfect voor een heerlijke lunch of als avondeten, gemaakt met onze vegan garden Gourmet falafel. Eet smakelijk!

Wat een goede voorbereiding voor de Veggie Challenge in maart!

Ingrediënten:

- 140 g bieten

- 1 avocado

- 1 tl zwarte sesamzaadjes

- 200 g edamame bonen

- 4 handen veldsla

- 10 g vegan kaas

- 4 el vegan yoghurt

- Een paar radijsjes

- 2 el pistachenoten

- 1 kopje komijn

- ½ tl knoflookpoeder

- 1 tl citroenschil

- 1 bakje citroensap

- Peper en zout

- 1 limoen (sap en schil)

- Een paar takjes koriander

- 2 eetlepels amandelen

BEREIDING

1. VOOR DE BIETENHUMMUS

Doe alle ingrediënten van de bietenhummus in een blender (bieten, vegan yoghurt, citroensap) en mix tot je een gladde consistentie krijgt.

2. FALAFEL BEREIDING

Bak de falafels 6-8 min in een pan.

3. PRESENTATIE VAN HET BORD

Verdeel de veldsla, hummus, radijs, pistachenoten, amandelen, sojabonen en avocado over de borden. Werk af met falafel, zwarte sesamzaadjes en yoghurtsaus.

Fijne Valentijn!

- Team Parlez