Studio Parlez Press Days: Beauty

Part 3: the beauty brands

Tijdens onze Studio Parlez Persdagen stellen we onze merken aan je voor, vertellen we je alles over nieuwe lanceringen of producten en is er uiteraard tijd voor een hapje, drankje en babbeltje.

Heb je onze laatste editie gemist of wil je gewoon een kleine recap van de merken die er waren, dan zal dit overview iets voor jou zijn! In dit deel vertellen we je alles over de beauty merken die deelnamen. Je kan het overzicht van onze food & drinks en onze lifestyle merken in onze press room vinden.

Beauty:

• Aroma-Zone
  • Axe
  • Bellapierre
  • Dove
  • Dove Men+Care
  • Erborian
  • L'Occitane en Provence
  • Melvita
  • René Furterer
  • Sunlight
  • WONDR (Belgian brand)

Je kan alle foto's hier downloaden: https://parlez.prezly.com/media/album/4d98f501-7387-4c8f-9d86-01ca9e952ec0

Meer info nodig? Contacteer ons gerust!

Aroma-Zone

Dit Franse merk startte als een blog van twee zussen met een passie voor etherische oliën en groeide al snel uit tot een keten met tien winkels en een webshop in Frankrijk en een boetiek in Brussel. De winkels van Aroma-Zone zijn ateliers waar klanten zelf aan de slag kunnen gaan om hun eigen schoonheids- en verzorgingsproducten samen te stellen op basis van zuivere, natuurlijke, onverdunde en niet-gemodificeerde etherische oliën. Snel en gemakkelijk, al zijn er ook kant-en-klare producten te koop. Het aanbod bevat ook schoonmaakproducten en voedingssupplementen.

Op de persdagen stelden ze voor:

• Hyaluron serum: serum van 100% natuurlijke oorsprong en een van de meest geconcentreerde op de markt - 5,90 euro
  • Complément alimentaire Collagène marin - 250 G: Dit type 1 collageen, gemaakt in Frankrijk, is ideaal als voedingssupplement om de tekenen van huidveroudering tegen te gaan en het is klinisch bewezen dat het de schoonheid en stevigheid van de huid verbetert. - 21,90 euro
  • Voedingssupplement Hyaluronzuur - Deze hyaluronzuurcapsule kan worden gebruikt als voedingssupplement om je huid van binnenuit voller te maken, haar elasticiteit te behouden en rimpels te bestrijden. - 13,95 euro

Neem verder zeker een kijkje naar hun nieuwigheden waaronder de prachtige adventskalender: https://www.aroma-zone.com/products/nouveautes

Axe

Axe, ’s werelds nummer één body-en deospraymerk voor mannen, lanceert een unieke collectie deodoranten en bijpassende douchegels Axe Fine Fragrances: premium geuren die net zo onweerstaanbaar zijn als een luxe parfum, met de typische aantrekkelijkheid van Axe.

Meer info over deze unieke deo's vind je hier: https://unilever-belgium-beauty.prezly.com/nieuw-axe-fine-herdefinieert-de-wereld-van-luxegeuren

Bellapierre

Bellapierre werd in 2005 in Amerika opgericht door David Oren. Het is een van de snelst groeiende cosmeticabedrijven in de wereld. Bella is het Italiaans woord voor ‘mooi’ en Pierre is het Frans woord voor ‘steen’, dus Bellapierre betekent ‘mooie steen’. Al de minerale producten zijn gemaakt van een steen/rots, genaamd Mica. Bellapierre is dus een mineraal make-up merk, dat gebruik maakt van natuurlijke ingrediënten. De producten zijn hypoallergeen en hebben anti-inflammatoire en antioxidante eigenschappen.

Op de persdagen stelden ze de genodigden voor aan de Healthy Skin Box waarin je alle Bellapierre essentials voor een mooie gezonde look vindt. Meer info via: https://www.makeupgroothandel.be/product/bellapierre-healthy-skin-box/

Dove & Dove Men+Care

Dove, gekend om zijn vooruitstrevende echte schoonheid campagnes en talrijke producten die zacht zijn voor je huid en haar, ontwikkelde zowel voor hun klassieke Dove deo lijn als voor hun Dove MEN+Care lijn de nieuwe Advanced Care technologie. De unieke technologie biedt een betere verzorging, een sterkere bescherming en is beter voor mens én planeet.

Dankzij de gepatenteerde technologie biedt Dove advanced Care 72 uur bescherming tegen zweet en geur, met nu nog meer verzorgende ingrediënten. Onze unieke drievoudige hydraterende technologie biedt een betere verzorging voor een uitzonderlijk zacht gevoel, zelfs na het scheren. De hele dag een fris en verzorgd gevoel – wat de dag je ook brengt!

Meer info over Dove vind je hier: https://unilever-belgium-beauty.prezly.com/dove-advanced-care-onze-beste-verzorging-voor-de-oksels

Erborian

Erborian combineert de werking van traditionele farmacopeekruiden met Koreaanse formuleringstechnologieën. Ze creëren hybride producten, zoals de iconische crèmes, Erborian BB cream en Erborian CC cream, op het raakpunt van huidverzorging en make-up. Ze beantwoorden precies aan de wens van het merk: iedereen in staat stellen om eenvoudig en op een andere manier een perfecte huid te krijgen.

Nieuw: Centella Acne Care range

De collectie bestaat uit twee producten: de Centella Acne Care, een heel lichte crème/fluid die voor of in plaats van een moisturizer kan aangebracht worden en de SOS patch, een anti-imperfectie patchgel die je puistje beschermt en verzorgt.

Centalla Acne Care is samengesteld om de problemen van de acnegevoeligehuid aan te pakken. Verzorg oneffenheden met Centella Acne Care. Met klinisch bewezen en zichtbare werking in slechts 14 dagen*: Oneffenheden worden zichtbaar verminderd en de huid wordt gladder. Deze verzachtende vloeistof herstelt het comfort en laat je "blote huid" er helderder uitzien.

Centella SOS Patch is samengesteld om de acnegevoelige huid te behandelen. Zorg voor uw oneffenheden met Centella SOS Patch: deze gerichte behandelingals een tweede huidpleister vermindert zichtbaar het verschijnen en de grootte van oneffenheden in slechts 24 uur.

L'Occitane en Provence

Bij L'Occitane schenken ze jou het beste van de Provence voor een unieke en stralende schoonheid. Dagelijks zetten ze zich in om de schoonheid van de natuur te behouden.

Meer over hun engagementen kan je op de website ontdekken: https://be.loccitane.com/nl-be/onze-engagementen-nature.html

Nieuw: L'Occitane Kerstcollectie

Dit jaar zetten ze bij L'Occitane de olijfboom, de belangrijkste boom van de Provence in de spotlight. De oogst is telkens een moment van vreugde en vriendschap, maar wist je dat de olijfboom traditioneel in de Provence dienst deed als kerstboom? Geen wonder dat het merk met hun Kerstcollectie deze boom extra in de kijker wil zetten.

Alle informatie en beelden over de kerstcollectie vind je hier: https://loccitane.prezly.com/loccitane-feestcollectie-2023

Nieuw: de gerherforumeerde Divine crème

Maak kennis met de geherformuleerde Divine crème. Verrijkt met extracten van natuurlijke oorsprong, waaronder Immortelle Essentiële Olie, die tweemaal zo krachtig is als vitamine E*, en Immortelle Superextract, wat even effectief is als Retinol maar zachter is voor de huid**, en nu, met bewezen werking op pigmentatie ook efficiënter is dan vitamine C!**.

Meer info? Neem een kijkje naar het persbericht.

Melvita

Melvita is meer dan 35 jaar geleden ontstaan in de Ardèche, in het hart van een pure en ongerepte streek in het zuiden van Frankrijk.

Al jaar en dag hechten ze veel waarde aan de vakkennis van de landbouwdeskundigen en producenten. Ze werken met natuurlijke ingrediënten van gronden die zonder pesticides worden verbouwd door toegewijde en gepassioneerde boeren in Frankrijk en de rest van de wereld.

Hun biologische producten zijn gecertificeerd door ECOCERT* en dragen het COSMEBIO®-label.

Dit betekent dat:

• ten minste 95% van de ingrediënten van natuurlijke oorsprong is
  • ten minste 95% van de plantaardige ingrediënten biologisch geteeld is
  • al de hoofdingrediënten van natuurlijke oorsprong zijn!

Ze garanderen volledige traceerbaarheid van de ingrediënten via 34 getraceerde trajecten, van zaad tot eindproduct. Dat deden ze overigens al voordat COSMEBIO® bestond.

Nieuw: Source de Roses

Dé gecertificeerd biologische huidverzorgingslijn voor je huid! De nieuwste innovatie van Melvita om je huid 48 uur lang te hydrateren!

• Essence hydra-repulpante Source de Roses: Een echte hydratatiebooster, eau extraordinaire Source de roses is een hydraterende en opvullende essence die de huid de hele dag hydrateert en voller maakt. Verrijkt met micro-hyaluronzuur van natuurlijke oorsprong, hydrateert het de huid onmiddellijk* en intens: +65% onmiddellijke hydratatie!
  • Verkwikkende hydraterende vloeistof Source de Roses: De hydraterende en verkwikkende vloeistof met biologische certificering is ideaal voor de normale tot gemengde huid met een tekort aan vocht. Hij werkt op drie niveaus: hij hydrateert intensief, maakt de huid voller en energieker en helpt fijne lijntjes glad te strijken. Op basis van wilde roos, valse roos van Jericho en hyaluronzuur van plantaardige oorsprong.

Meer info over de volledige collectie en ingrediënten vind je op de website: https://be.melvita.com/nl/collections/source-de-roses

René Furterer

René Furterer is een premium haarverzorgingsmerk dat haarrituelen aanbiedt op basis van een gepersonaliseerde diagnose. De unieke knowhow van de René Furterer Spa wordt u aangeboden dankzij hun exceptionele verzorgingen om niet alleen uw haar te laten stralen, maar om u ook een sensoriële ervaring aan te bieden, thuis of in het salon. Doeltreffend, zichtbaar en langdurig.

Nieuwe routine met essentiële oliën: Head Spa

Een mooie hoofdhuid betekent mooi haar! De Head Spa routine kalmeert, hydrateert en ontgift je hoofdhuid om deze te versterken en de microcirculatie te stimuleren.

Sunlight

De Sunlight producten zijn buitengewoon in hun eenvoud. De pure formules vrij van parabenen en kleurextracten, met een focus op één geur of werking, zorgen er voor dat ze geschikt zijn voor de hele familie en gevoelige huidtypes.

Het gamma bestaat uit zepen en douchegels die geschikt zijn voor dagelijks gebruik. Ze zijn dermatologisch getest, pH-huidneutraal en zacht voor de huid.

Sunlight kiest voor duurzamere verpakkingen en transformeert zijn doucheflessen naar 100% transparante PCR-flessen (exclusief de dop en het label). Dankzij deze overstap heeft het merk al +/-6 ton plastiek kunnen besparen.

Je leest meer over hun nieuwe verpakkingen hier: https://unilever-belgium-beauty.prezly.com/sunlight-kiest-voor-een-duurzamere-verpakking-met-een-volledig-nieuw-design

Wondr

Kwalitatieve producten die lief zijn voor mensen én voor het milieu. Die er ongelofelijk leuk uitzien en heerlijk ruiken. Die super praktisch zijn in gebruik. Het WONDR is geschied!

Bij het Belgische WONDR vind je shampoo bars, shower bars, facewash bars, shaving bars, liquid powders en zo veel meer duurzame body/hair/skincare. Ze vierden onlangs hun 5-jarig bestaan met niet enkel een rebranding van de verpakkingen, maar ook een heuse Wondr flagship store die afgelopen weekend feestelijk geopend werd in Gent.

Volg hun Instagram pagina om op de hoogte blijven van alle nieuwigheden: https://www.instagram.com/wondr.care/

Vragen over een of meerdere van deze merken? Geef gerust een seintje: